Paskelbta Kalėdų Senelis Slapukas

Kalėdų Senelis Slapukas!!


Vis galvoju, kaip pradėti šį įrašą. Parašau, parašau… trinu. Parašau – trinu. Atrodo nėra tinkamų žodžių išreikšti mano džiaugsmui. 🙂 Jau antrus metus dalyvauju “Kalėdų Senelio Slapuko“ žaidime ir šiemet buvau nustebinta ypatingai… Už tai esu be galo dėkinga Jūratei. Tiek šilumos, pastangų, įžvalgumo ir meilės dovanoje aš tikrai nesitikėjau. Pirmiausia tai AČIŪ už vargą, bandant mane “pagauti“ (apgailestauju dėl dviejų nesėkmingų bandymų ir viliuosi, kad Jūsų laikas nebuvo labai sutrikdytas), be galo vertinu tai, kad dovanėlę man įteikėt tiesiai į rankas (dargi skaičiau, kad iš darbo dėl to išsiprašėt!). Antras AČIŪ yra už džiuginimą dar iki įteikiant dovaną – kaip koks Kalėdų angelas savo maloniais komentarais glostėt man širdį kelias dienas. :)) Trečias AČIŪ skamba už pastangas mane “pažinti“ – negaliu sugalvoti dovanų, kurios būtų labiau man tikę. Pirmiausia apie “Riešutelą“ – pastebėti, kad mėgstu “Nutellą“ ir paruošti naminį jos variantą buvo ne tik genialu, bet ir labai šilta, miela ir malonu. Šiandien mano pusryčiai buvo ryžių trapučiai su “Riešutela“. 🙂 Taip ir “knieti“ ją šaukštu iškabliuoti, reikia didelių pastangų susitvardyti. :)) Dar gavau naminių cukatų indelį! Niekada nesu jų nei ragavusi, nei gaminusi, todėl nekantrauju iškepti kokį Kalėdinį pyragą su šiais skanėstais. Ir galiausiai – viena dovana man buvo mestas iššūkis! Gavusi migdolų miltų, gavau ir pasiūlymą pamėginti macarons, o aš būūūtinai tą ir padarysiu. 🙂 Čia turbūt jau suveikė Slapuko intuicija, nes apie macarons galvoju jau koks mėnuo. Labai noriu juos pasigaminti, renkuosi pamažu receptus ir va – gavau pagrindinį jų ingredientą. 🙂

Jūrate, labai labai Tau ačiū, esu nustebinta, laiminga ir be galo dėkinga Tau už pastangas bei šilumą, kuri jaučiasi net atviruke. 🙂 Gražių, jaukių ir prasmingų švenčių Tau ir Tavo šeimai!

IMG_0108

Reklama

7 komentarai “Kalėdų Senelis Slapukas!!

  1. Kaip faina… Kaip Kalėdos… Kaip smagu, kad patiko! O visokie, atseit, “trikdžiai“ tai tik pasmagina visą tą akciją 🙂 Aš irgi kai rašiau įrašą, nežinojau, nuo kurios vietos pradėti, nes tokia euforija kažkokia: ir pati gavau, ir turinys baisiai nudžiugino, ir mano siuntinukas pasiekė adresatą, va, ir dabar matau, kad ir Tau viskas tiko (pirmas sudalyvavimas, tai tikrai dėl visko stengiaus iš širdies) 🙂 Nu ką ne pačios pačiausios Kalėdos… Stebuklų metas, bandysiu ir aš macarons (ar macaroons) – gal įvyks stebuklas ir man pasiseks 😀 Va čia man dar gražiai Lebovitz rašo: http://www.davidlebovitz.com/2013/12/pierre-herme-macarons-paris/, bet pirmiausia perskaitysiu visas lietuvių maisto tinklaraštininkų patirtis 🙂 Žodžiu, sėkmės ir gardžių skanėstų! 🙂

    1. Labai jautėsi Tavo nuoširdumas dovanoje. 😉 Jau dabar pasisekė tam, ką apdovanoti burtai lems Tau kitais metais. 😀 Ačiū, už nuorodėlę apie macarons, būtinai reiks pasianalizuoti visokius receptus, kad nenugrybaučiau ko. 😀 Ačiū dar kartą ir smagių švenčių!

  2. Ar galima bus dalyvauti šiame konkurse 2014 metais. Ir ar pakaks jei tinklaraštyje bus tik viena kategorija su receptais? O kitas klausimas, kaip nepavėluoti į konkursą?

    1. Labas. 🙂 Kalėdų Senelio Slapuko žaidimą kuruoja Viktorija iš http://receptumedis.lt/. Tai, manau, ji tiksliau atsakys, ar galima dalyvauti, jei tinklaraštis nėra maisto, tačiau turi tokią kategoriją. O dėl pavėlavimo, tai žaidimas paskelbiamas maždaug lapkričio mėnesį Viktorijos bloge, tai reikia tiesiog tuo metu sekti jos postus. 🙂

Parašykite komentarą

