Paskelbta Gėrimai

Baltyminis kokteilis


Po fizinio krūvio baltymai yra pats vertingiausias maistas, kuris padeda atsigauti mūsų raumenims. Baltyminių kokteilių galima nusipirkti specializuotose parduotuvėse, tačiau aš bent jau kol kas renkuosi naminį variantą.
IMG_0266
2 porcijoms:

  • 2 kiaušinių baltymai
  • 1 prinokęs bananas
  • pakelis (180 – 200 g) varškės (galima rinktis ir grūdėtąją)
  • 4 v.š. vyšnių sirupo*
  • 0,5 l pieno (galima rinktis sojų, migdolų…)

Eiga elementari – viską sutrinti maišytuvu iki vientisos masės. Taip pat tiktų imaišyti 2 v.š. riešutų sviesto, šaukštą avižų.

Mokslininkai išsiaiškino, kad raudonų vaisių bei uogų sultys padeda vystytis raumenims. Pasak specialistų, teigiamas vyšnių sulčių poveikis gali būti susijęs su vyšniose esančiais antioksidantais bei komponentais, pasižyminčiais priešuždegiminėmis savybėmis. Vyšnių sultys padeda ir siekiant išvengti stipraus raumenų skausmo.

Advertisements

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s