Paskelbta Sriubos

Šaltibarščiai


Negalvokit, kad sublūdau ir šaltibarščius laikau sudėtingu sudėtingiausiu patiekalu, kurio receptūrą reikai kruopščiai aprašyti. Po teisybei, šis postas, manau, skirtas man pačiai. Dar praėjusią vasarą aš šaltibarščių labai vengdavau. Na neskanu man buvo ir tiek. Gamindavau iš pareigos – sužadėtinis labai mėgsta, o aš pasriūbčiodavau porą šaukštų geriausiu atveju. Bet šį šiltąjį sezoną, jei jau galima jį taip vadinti, šaltibarščių labai užsimaniau pati. Tad jau kovo pirmomis dienomis susimaišiau gerą bliūdą ir taaaip skaniai suvalgiau! Taigi šis įrašas man toks mažas krikštas – subrendau tiek, kad mėgčiau, vieną einamiausių lietuvių sriubų, net užsienyje garsiąją Pink soup. 🙂 Na, o kad jau pamėgau, tai galvoju, gal kažkaip mandriau galima juos pagaminti? Ar genialumas šį kartą slypi paprastume? Esu girdėjusi, kad žmonės daro baltus šaltibarščius (be burokėlių), bet gal tada čia tiesiog šaltsriubė… Džiaugsiuos, jei pasidalinsi, kaip šaltibarščius gamini Tu. Galgi visai kitaip nei aš.

IMG_5629

Reikia:

  • 1l šaltibarščių kefyro
  • Marinuotų burokėlių stiklainio
  • Vieno ilgojo agurko
  • 2 virtų kiaušinių
  • Krapų
  • Svogūnų laiškų
  • Druskos
  • Bulvių
  • Prieskonių bulvėms

Eiga:

  1. Viską susmulkinti ir sumaišyti. 🙂
  2. Bulvės: apverdu bulvių kubelius, tuomet pašaunu į orkaitę apšlakščiusi alyvuogių aliejumi. Gardinu bulvių prieskoniais, druska, kartais čiobreliais, aštriais čili dribsniais.

IMG_5627

Reklama

Parašykite komentarą

